Wat je er ook mee doet. Check welke chemische stoffen in zonnebrand zitten.

VeiligheidNL
creatie / gedragswetenschap

Consumenten zijn zich niet altijd bewust van de chemische stoffen in de consumentenproducten die ze in huis hebben en soms dagelijks gebruiken. Aan ons de vraag om een campagne te ontwikkelen die het digitale platform Waarzitwatin onder de aandacht brengt bij het grote publiek en vooral de gezinnen met jonge kinderen. Om het gewenste doelgedrag te bereiken hebben we een gedragsanalyse uitgevoerd.

Op basis van deze analyse hebben we met de campagne ingespeeld op drie belangrijke inzichten. Men moet beseffen dat er schadelijke stoffen in alledaagse producten kunnen zitten, men moet het relevant vinden voor zichzelf en men moet een concreet handelingsperspectief hebben. Door in te spelen op deze drie psychologische factoren, met de randvoorwaarde dat er op een positieve en niet angst-zaaiende gecommuniceerd wordt, zorgen we voor maximaal effect. De campagne regel in combinatie met de beelden zijn een doorvertaling van deze strategie.

 
 
 
 
 
 
 
 
1200x848-landscape_V02
1200x848-landscape_V03
1200x848-landscape_V04
1200x848-landscape_V05
 
 

Hi!

Shall we meet for coffee?
You can find us in Amsterdam
at the westerdoksdijk 40.

You can call Joris at
+31 (0)6-11306848
or mail our lovely office.
info@opennow.nl



Open Now - gedragsstrategie & creativiteit

© 2019
algemene voorwaarden