Afspelen

De Merkenwisselaar

Millennials switchen makkelijk tussen merken en producten. Zij hechten minder waarde aan merkloyaliteit. Zoekmachines, sociale media en online winkelen maken het eenvoudig om te vergelijken en verschillende opties uit te proberen. Dus kun je je afvragen: Is er eigenlijk wel merkloyaliteit mogelijk in een wereld waar het gras bij de buren altijd groener is?

Uit onderzoek weten we dat deze generatie gevoelig is voor individualiteit en zelfexpressie. Een vorm van personalisatie (meebeslissen of je eigen naam op het product) kan dan ook al een enorm verschil maken. Ooit gehoord van het IKEA-effect? Mensen waarderen producten meer als ze er tijd en moeite in hebben gestoken. En sta je ervoor Open om met ons te sparren over millennials en merkentrouw? Bel of mail Open Now. Campagnes voor gedragsverandering.

Contact
 
 

De Carnivoor

Terwijl we allemaal weten dat een lekker stuk vlees niet altijd een duurzame of diervriendelijke keuze is, speelt vlees nog altijd een belangrijke rol in onze dagelijkse maaltijd. Sterker, het is de norm. Dat is ook de reden waarom we wat uit te leggen hebben als we voor een vleesloze optie kiezen. Dus rijst de

lees verder Contact
 
 

De Koopjesjager

De consument is ook maar een mens. Die keuzes maakt gebaseerd op een al dan niet bewuste afweging: ‘Wat verlies ik?’ versus ‘Wat levert het op?’ Daarbij telt het verlies zwaarder dan de winst. En dus wint een klein prijsvoordeel het van een iets duurdere optie met vele kwaliteitsvoordelen. Ben jij zo’n duurdere optie? …

lees verder Contact
 
 

De Nee/Nee-consument

Van folders die consumenten kunnen doorspitten om tot de voordeligste keuze te komen, tot een banner die met 1 klik naar de beste keuze leidt. Waar kies je als merk voor om jouw doelgroep te bereiken en met welke boodschap krijg je jouw doelgroep in beweging? …

lees verder Contact

Meer weten?
Bereik ons via info@opennow.nl
of bel Joris
020-6391666 / 06-11306848

Westerdoksdijk 40
1013 AE Amsterdam
Nederland



Open Now - gedragsstrategie & creativiteit

© 2020
algemene voorwaarden