Ziet u ook zoveel Hyundai’s de laatste tijd?

Hyundai Motor
gedragswetenschap

Hoe krijgen we het merk Hyundai preferent bij ‘vreemdmerkrijders’?

Wanneer we iets vaker zien, vinden we dat aantrekkelijker. Daarnaast doen we graag wat anderen doen en hebben we graag wat anderen hebben. Het optimale effect halen we dus wanneer we zorgen voor zoveel mogelijk exposure van Hyundai’s. Dit doen we door gebruik te maken van selectieve perceptie. Dat wat in ons brein top-of-mind ligt, daar gaat meer van onze aandacht naartoe. Wanneer mensen gaan letten op Hyundai’s raken de auto’s oververtegenwoordigd in het brein, waardoor we het idee krijgen dat er een trend gaande is waar we graag in volgen. We activeren dit proces met de zin “Ziet u ook zoveel Hyundai’s de laatste tijd?” Strategische nadruk lag op het onderweg bereiken van de doelgroep via outdoor, snelwegmasten en de 100 Ioniq carsharing auto’s die rondrijden in Amsterdam.

in de media

 
 
 
 
 
 
hyundai-bumper
Hyundai-Web
Brochure-Hyundai
Hyundai-Reclamemast
 
 

Hi!

Shall we meet for coffee?
You can find us in amsterdam
at the westerdoksdijk 40.

You can call joris at
+31 (0)6-11306848
or mail our lovely office.
info@opennow.nl



Open Now - gedragsstrategie & creativiteit

© 2018