zo, dus jij hebt een beter idee.

 

Dat komt goed uit, want wij zijn op zoek naar studenten gedragspsychologie en jonge reclamecreatieven die mee willen doen aan de creatieve pitch Open Minds. Tijdens deze pitch gaan de deelnemers aan de slag met de vraagstelling: hoe kunnen Amsterdammers en toeristen samen veiliger aan het verkeer deelnemen?

 

Open Minds is een initiatief van de gemeente Amsterdam en reclamebureau Open Now. Een vakjury zal de ideeën beoordelen en locoburgemeester Kajsa Ollongren van de gemeente Amsterdam zal de prijs uitreiken.

 

Ga jij voor een opzienbarende gedragsverandering/campagne zorgen waar stad en media niet omheen kunnen? 
Schrijf je dan snel in!

 

Wie zoeken we?

Masterstudenten/net afgestudeerden met een studieachtergrond gedragspsychologie (of vergelijkbare studies) en jonge reclamecreatieven.

Schrijf je hieronder in en wij kijken of jij in aanmerking komt om deel te nemen aan deze pitchdag.

 

Wat houdt de pitchdag in?

Wanneer je wordt geselecteerd om deel te nemen zal je de benodigde informatie ontvangen/briefing van ons ontvangen. Ook word je dan gekoppeld aan een teamgenoot. Vervolgens heb je een week de tijd om je samen met je teamgenoot voor te bereiden op de daadwerkelijke pitchdag.

 

Op de pitchdag zal je een dag de tijd hebben om de laatste informatie in te winnen. En samen met je teamgenoot de presentatie in elkaar te zetten.

Om half 5 is het tijd om je idee te pitchen aan onze jury.

 

 

Pitch: 10 april 09:00 - 18:00 (18:00-20:00 borrel)

 

 


Naam *
Naam
http://